Träningsdags!

Ojojoj, det känns verkligen att det är nya pass på gymet. Efter onsdagsträningen så har jag en sådan mjölksyra i axlarna (eller, det är kanske inte mjölksyra men musklerna är helt slut) och efter gårdagens pass med biceps och rygg så har jag nu ont överallt i överkroppen. Jag undrar hur dagens pass ska gå...kommer jag ens att kunna röra mig imorgon när jag ska till Stockholm?
Igår körde jag rygg, bröst, biceps och lite mage. Riktigt roligt och jobbigt. Idag blir det ett pass som innehåller lite allt möjligt men jag hoppas på mycket mage, den ska bli betydligt plattare än vad den är nu så det är hårdkörning som gäller!

Jag bjuder på en osminkad och osmickrande bild iförd dagens träningsoutfit.


Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0