Ingen kondis


Badmintonen gick sådär igår. Jag och Sonja förlorade första matchen i förlängning, vilket kändes helt ok, men sen kom 3 matcher som jag borde fått bättre resultat på, men det ville sig inte! Sista matchen vann vi efter förlängning, så vi slutade på topp! Jag var helt slut och svetten lackade så jag jobbade på bra men tekniken stämde inte och jag hade ingen kondis alls.
Jag tror att en av anledningarna till att jag inte riktigt orkade var att jag inte hann äta innan träningen.
De sista månaderna så har jag ätit middag innan och då har jag haft mycket mer energi och spelat betydligt bättre.

Såhär såg jag ut på träningen igår, blixten gör mig ännu vitare än vad jag faktiskt är + att jag är osminkad.




Idag är det gymet och bakning som står på schemat. Å så lite plugg, jag ska lämna in en hemuppgift den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0