Resterna

Idag åt jag resterna från igår till lunch. Vi valde att fortsätta på den nyttiga vägen och bjöd på lax med getost och rödbetor. Jag frågade inte ens om dryck utan ställde fram vatten. Eftersom det inte fanns pasta, potatis eller ris så blir jag inte riktigt mätt, men det är på ett sätt lite skönt för då känner jag mig piggare. Det jobbiga är att jag var sugen på något mer resten av kvällen men det fanns inget nyttigt att äta så jag fick skippa det.

Det fanns inga rödbetor kvar så jag hade tänkt att gå och handla på förmiddagen men det spöregnar ute och blåser otroligt mycket så jag skippade det och hade bara bladspenat och rucola till.

Receptet hittar ni här (klicka) Det är så gott!!!

Här är en bild från igår (just rester gör sig inte så bra på bild).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0