Badminton

Det gick ganska bra att spela trots att jag kände mig lite hängig tidigare. Jag och Sonja förlorade våra matcher men det var väldigt jämt så det kändes bra. Jag och mamma vann vår dubbel.

I sista setet så spelade jag och Sonja mot mamma och Siv och då jag var längst bak till vänster i banan och sprang fram mot höger så slog mamma en lång boll till den vänstra delen igen (alla ni som inte spelar kanske inte förstår något, men ändå ;-). Jag försökte då vända och springa tillbaka, vilket hela kroppen förutom fötterna gjorde. Jag lyckades hålla mig stående även om jag blev helt yr och trodde att jag skulle falla omkull. Min vänstra fot gjorde rejält ont. Det känns bättre nu men den gör fortfarande ont och jag kände att den var lite svullen när jag skulle stänga skon. Det gör ont på ovansidan av foten men jag hoppas att det är borta imorgon.

Badmintonväskan
Badmintonväskan

Nu ska jag sjunka ner i sängen och prata med Håkan och titta på dagens avsnitt av "Halv 8 hos mig". Jag bara älskar Helge Skoog!

Helge Skoog

Bilden är lånad från http://www.hd.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0