Helt slut

Nu är jag hemma igen efter ett par timmar på jobbet och träning efter det. På jobbet hann jag inte så mycket som jag hade önskat, men träningen gick jättebra! Det var roligt och extremt jobbigt! Vi körde rygg, triceps + lite mage, ben och biceps (om jag förstod det hela rätt) samt kondition i form av roddmaskin, hopprep och crosstrainer. Det roligaste var att köra "Chins" en ryggövning som går ut på att man "drar upp sig själv", jättejobbig övning men rolig. Nu efter träningen känns det kanon (och lite darrigt i armarna ;-).

Övningen ser ut såhär



Jag "fuskar" lite och stödjer mina fötter mot Elisabeth så att jag får lite stabilitet och hjälp =0).

Jag inne i omklädningsrummet efter träningen...ganska osmickrande bild, men vad gör man inte för blogggen ;-)

Osmickrande bild...

Nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0