Träning

Maten blev jättegod, jag vet att jag inte ska äta så mycket kolhydrater men ibland blir det så. Mitt mål i första hand är att komma igång med träningen på allvar igen och sen lägga om kosten mer och mer.

När jag tränade i torsdags så kunde jag verkligen ge allt och det var en riktigt skön känsla! Jag hade träningsvärk dagen efter och har haft det hela helgen. Idag är första dagen som jag inte känner av den. I torsdags körde vi rygg, axlar bröst och lite mage.
Jag ska träna badminton imorgon och nästa pass på gymet är på onsdag. Förhoppningsvis så kommer det snart att bli varmare och ljusare och då är det lättare att ta sig ut på en morgonpromenad och på så sätt få lite motion varje dag, och självklart få chans att umgås med Alven ;-).

Jag försökte att hitta en bild på mig när jag tränar men det verkar inte finnas några sådana ;-) Undrar om det beror på att jag tränar för sällan eller att jag inte vill fotas under eller efter träningen? Det är nog en kombination ;-).

Jag bjuder istället på en bild från när jag kände mig vältränad och hälsosam!

Bröllopsfoto 3 juli 2010.  Foto: Cilla Blom

Foto: Cilla Blom

Nu ska jag ta mig in på tv4play.se och se dagens avsnitt av "Halv åtta hos mig"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0