Mina framsteg

I lördags så gjorde Elisabeth en ny mätning på mig. Vi gjorde den förra mätningen den 9 maj så det har inte riktigt gått en månad än, men eftersom jag kommer att vara i Lund den här veckan så gjorde vi mätningen i lördags.

Min viseralfetma, alltså fettet som ligger runt organen hade minskat, förut hade jag 7 och nu var den 6. Min muskelmassa och vätska i kroppen hade ökat med ca 5kg. Min fettprocent hade minskat med 8% (!) det blev jag glatt överraskad av att höra!
Jag önskar att jag hade mätt omfånget runt mage, lår och armar men det glömde jag. Jag känner att jag har minskat i omfång, iallafall runt magen.

Det här ger mig lite mer motivation att fortsätta att äta nyttigt och träna!


Ett av mina delmål är att komma tillbaka till formen som jag hade när den här bilden togs.

Kommentarer
Postat av: Joakim - STORBLOGGAREN

Bra jobbat! :D

2011-06-06 @ 17:31:48
URL: http://www.storbloggaren.se
Postat av: Anna

Jag visste väl att du varit duktig! Passa på och mät dig nu, så har du något att jämföra med nästa månad ;)

2011-06-06 @ 22:50:59
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0