Osmickrande bild

Jippi! Det verkar äntligen fungera med bloggen igen så då passar jag på att lägga upp bilder på träningspasset från morgonen ;-).

Gymet öppnade egentligen kl 11 så när vi kom dit vid 07:45 så var det lugnt och skönt. Ingen musik och inga TV-apparater som var igång.


Min utsikt från cykelsadeln


Jag och säcken






Mage


Den här bilden tvekade jag om jag skulle lägga upp. Jag ser så hemsk ut, men jag bjuder på det ;-). Det är en magövning.






För det första, mitt ansiktsuttryck säger allt! Och för det andra, om man tittar snabbt på bilden så ser det ut som att jag har extremt korta ben och en enormt bred rumpa! Hur som, det är en otroligt osmickrande bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0