Antiklimax

Här satt jag och laddade och kände mig jätteduktig, satte på mig gymkläderna, packade väskan och satte på mig regnjackan och gick iväg till gymet.
Som jag nämnde tidigare så var det ett tag sen jag besökte gymet här i Lund, men jag hittade dit trots spöregn. När jag ställer mig i hissen så märker jag att det inte står något företagsnamn på den våningsknappen som jag ska till...och mycket riktigt. När hissdörrarna går upp så möts jag av tomma lokaler.

Till mitt försvar så kan jag anta att de flyttade ganska nyligen eftersom Skatteverket som huserar på de övriga våningarna (tro mig, jag stannade hissen på olika våningar för att kolla att jag inte hade tagit fel våning) troligtvis ska flytta in även där.
Jag började skratta och gav mig av hemåt i spöregnet.

Det blev ca 30 minuters powerwalk i spöregnet och när jag kom hem blev det armhävningar, magövningar och annat som man kan träna hemma.
Nu ska jag ta reda på vart gymet har tagit vägen!


Jag, glad i hågen på väg till gymet.

Dagens väder



Nu ska jag göra mig iordning, äta lunch och ta en vända på stan =0) hoppas att regnet lättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0