Effektiv förmiddag!

Oj, den här förmiddagen har varit effektiv! Jag började dagen med en morgonpromenad med AL, därefter hem och åt frukost, sen iväg till gymet där vi körde ett riktigt hårt pass med ben, biceps och axlar ;-) me like!
Efter passet så sprang jag på löpbandet, jag brukar gå hem direkt efter gympasset för en timme pån gymet är fullt tillräckligt! Det gick så lätt att springa idag, trots att jag redan var slut så kunde jag köra i ganska högt tempo =0) och när det bara är en kilometer så är det ju över på några minuter ;-)
Jag började springa för drygt ett år sedan men skadade mitt knä i maj så jag fick sluta helt med jogging och benträning och bara köra rehab...inte roligt alls så nu tar jag det väldigt lugnt och har bestämt mig för att bara springa 1 km första veckorna för att sen öka...

När jag kom hem från gymet så duschade jag och gjorde mig iordning och dessutom så har jag hunnit med att fixa med disken och tvätten. Bra jobbat Kristin!

Nu ska jag ut en sväng på stan och njuta av det underbara vädret och köpa någonting att äta till lunch.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Du är bäst! :-)

2011-03-03 @ 12:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0