Gymet

Nu har jag tagit reda på adressen till gymet och det visade sig att gymet finns på 2 ställen i centrala Lund.
Det pinsamma är att det ena gymet ligger på samma gata som vi bor på, till mitt försvar så kan jag meddela att gatan är väldigt lång och det finns en massa affärer och sån´t så jag har aldrig sett att gymet ligger där, men jag passerar det varje gång jag går på stan så jag borde ha sett det. 

Nu vet jag vart det ligger men jag såg ingen ingång, =0) det måste ju finnas en dörr någonstans. Vi ska ha rephelg med Lunds kammarkör hela helgen så det finns ingen tid för träning den här helgen men nästa gång jag är i Lund, då jäklar ska det tränas!! 

Nu tittar jag på Project Runway och väntar på Håkan som kommer om en stund. Vi ska på bio ikväll =0)


Det här linnet tar jag med nästa gång jag åker till Lund för då ska det tränas!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska ni se för film?

2011-03-11 @ 17:15:24
Postat av: Kristin

The kings speach är den film som vi har siktat in oss på om det finns platser kvar =0)

2011-03-11 @ 17:26:36
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0