Härlig träning


Badmintonen gick så bra idag! Det var länge sen jag tog ut mig så mycket som idag och jag vann alla matcher utom en, så himla bra! Jag är fortfarande helt varm och kanonröd i ansiktet ;-).
Jag skulle ha tagit en morgonpromenad med AL idag men jag insåg inatt att det inte skulle gå eftersom vi la oss alldeles för sent så jag har haft dåligt samvete för det hela dagen. Imorgon SKA vi ut och gå!!! Skriver jag det här i bloggen så är det svårare att skippa det sen =0).

Middagen blev samma mat som på lunchen ;-). Färsbiffar med potatis- och palsternackspuré samt sockerärtor, mums! Jag gjorde en sås också ( jag glömde alldeles bort vad som skulle vara i den så jag improviserade ;-) som blev kanoners!!!



Nu ska jag slappa i soffan och titta på halv åtta hos mig och prata lite med Håkan som är i Lund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0