Söndagsträning

Det gick bra att träna även om jag märker att kroppen tycker att det jobbigt. Jag gäspar eftersom jag inte får i mig tillräckligt med syre så det ser nog ut som att jag är trött och ointresserad. Al provade på chins idag och hon var jätteduktig!!!!
Vi körde rygg, triceps, bröst och mage å så lite kondis såklart =0).
Efter styrkepasset så sprang jag 1km, 17 sekunder snabbare än i torsdags ;-). Jag avslutade styrkepasset med hopprep så jag var ordentligt trött inför joggingen men eftersom det bara var en kilometer så gick det bra =0).

De hade rea på träningskläder så jag köpte ett linne.



Visst är det fin färg? ;-)

Nu är det dags för mig att fixa iordning mig inför lunchen med Ulrika =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0