Ajajaj

Min hälsena har gett upp :-( eller det är snarare så att den har blivit lite överansträngd av mina träningseskapader förra veckan. Det är väl promenaderna som den har blivit trött av, det är ju en väldigt upprepande rörelse.

Så nu är det inga promenader för fru Reising utan rehabövningar och så ska jag försöka att cykla lite så att jag fortfarande kan röra på mig. Det fungerade bra idag på gymet. Och de flesta gymövningarna kan jag göra ändå för då använder jag inte foten, det är bara promenaden till gymet som är problemet men jag får väl gå i snigeltempo...

NU hoppas jag att det här går över snabbt så att jag kan återgå till mina powerwalks på morgonen!



Det här innebär att jag inte kommer att kunna vara med på Vårruset ikväll. Förra året så fick jag avstå Vårruset för att jag hade problem med mitt knä och i år är det hälsenan. När ska min kropp bara funka och inte gå sönder hela tiden??? Det känns inte roligt alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0