Det går både tungt och trögt :-(

Det vill sig inte riktigt med sista frågan till tentan, hur jag än vänder och vrider på den som kommer jag inte på någonting bra.
Nu är det hög tid att sätta sig på cykeln och trampa iväg till Bellevue. När jag kommer hem har jag ca 2 timmar på mig att fixa sista frågan och läsa igenom och kolla stavning och allt annat som ska göras. Det kommer att bli lite stressig men eftersom det är sista badmintonen för terminen så vill jag inte missa den.

Idag på gymet så var jag trött, sur och grinig. Det var det jobbigaste träningspasset (rent mentalt) på väldigt länge. Jag hoppas att det går lättare imorgon! Elisabeth körde en alternativ frisyr efter morgonens bad, såhär såg hon ut.




Hon ville inte se söt ut, därför försöker hon att se lite sur och tuff ut istället ;-).

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag vet hur jobbigt och tråkigt det är med tentan! Men du är såååå duktig! Du är bäst, och jag älskar dig mest av allt, min fina fru. :-)

2011-05-31 @ 19:44:17
Postat av: Elisabeth

Du var grym idag på gymmet! Är övertygad om att tentan kommer gå galant! Kämpa!

2011-05-31 @ 21:21:31
Postat av: Anna

Du fixar den sista frågan ska du se. En badminton-paus är kanske precis det du behöver;)

2011-05-31 @ 21:58:44
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0