Hurtbullen


Ja, just nu så känner jag mig faktiskt som en hurtbulle! Den här morgonen har jag klarat av 2 olika powerwalks (kanske snarare på väg hem från power walk nummer 2 då detta är ett tidsinställt inlägg) först en med AL och sen en med Bettan. Jag hoppas verkligen att jag kan komma ut på powerwalks nästa vecka när jag är i Lund och inte har något promenadsällskap.


Här kommer lite bilder från gårdagens morgonpass. Jag och Bettan tog en tur till kolonilotterna på Biskopsängen. Det är så mysigt där! Vi gick och joggade och hade det bra, det regnade en kort stund men annars var det fint väder.

Bettan vid ett av de små husen




Till frukost blev det en nyttig äggröra med skinka och yoghurt med färska bär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0