Fredagsbak och avkoppling

Vi har haft en lugn och skön dag och det var precis vad jag behövde! Min syster var snäll och skjutsade mig till Selstore där jag köpte flyttkartonger för mitt presentkort som jag vann i en tävling som Västerås tidning anordnade. 30 kartonger fick jag för mitt presentkort så det är perfekt nu när vi snart ska flytta.
 
Efter det blev det lite handling och så åkte vi hem till min syster där vi lagade lunch och bakade kolakakor med Anton. Han är jätteduktig i köket och verkligen intresserad. Kolakakor går snabbt att slänga ihop, och de ska bara vara inne ca 15 minuter i ugnen så man är klar på en halvtimme ungefär (det tar lite längre tid när man bakar med barn) så det är perfekt. Här (klicka) hittar ni receptet på det vi bakade idag.
 
 
 
Resultatet
 
Nu har jag kommit hem och ska ta det lugnt ett par timmar. Min man ska komma hem ikväll men det blir ganska sent (hur sent vet vi inte än med tanke på snön men tidigast vid 22-tiden). Hur som helst så ska det bli kul att se honom för det var nästan en vecka sen sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0