Veckan som gick

Min kompis Anna gjorde en smart grej på sin blogg ( Annasviktiga.blogspot.se ) som jag tänkte börja med, och det är att sammanställa föregående veckas träning så att jag kan få en samlad bild på vad man har gjort.
Jag kommer inte att rapportera hur det har gått viktmässigt varje vecka utan kanske mer var 5e eller 10e kilo som jag tappar, jag vet inte vilket än, 10 kg kan ju ta en hel evighet att gå ner. Vi får se hur det känns helt enkelt.
Såhär såg min första vecka ut:

Vecka 22
Powerwalks: 2
Gympass: 1
Jogging: 1
Övrigt: Ingen övrig aktivitet
Kommentar: Jag var sjuk första halvan av veckan, annars skulle det ha blivit fler promenader och gympass.
Bilder från vecka 22 år 2011, då var jag i lite bättre form än nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0