Löpardojjor

Här är mina nya joggingskor. Jag kan tyvärr inte ha dem när jag är ute och powerwalkar eftersom jag sätter ner foten helt olika beroende på om jag går eller springer. När jag går sätter jag ner foten rakt och när jag joggar så vinklar jag foten in mot mitten så jag behövde en löparsko som är uppbyggd på insidan så när jag testade den på powerwalken imorse resulterade det i att jag lutade foten utåt istället...Jag visste att jag inte kunde ha dem som gåskor men jag tänkte att det är bra att gå in dem lite innan jag börjar jogga i dem. När det är så här fint väder så längtar jag efter en joggingtur!
Jag köpte dem på Löplabbet i  Malmö. Jag ville helst ha ett par rosa men bekvämlighet och uppbyggnad kommer före utseende när det gäller träningsskor!
Nike Zoom Structure +15
Tänk vad jag kommer att flyga fram i spåret/på löpbandet i dessa skor! Eller nåt ;-) (Det är bra att ha positiva drömmar, drömmar KAN slå in har jag hört ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0